03 november 2025

Technische problemen myNetpay / CashlessGolf app

Zoals u wellicht heeft gemerkt, ondervinden wij momenteel technische problemen met de myNetPay / CashlessGolf app. Tijdens een recente update is er helaas iets misgegaan, waardoor sommige gebruikers ongemak ervaren.

Bijgaand het advies wat wij hebben ontvangen van Xafax;

Door een update van de Xafax App (MyNetpay) moet iedereen helaas opnieuw inloggen in de App.
Tevens is er een fout opgetreden in de app waardoor de wachtwoord vergeten knop momenteel niet werkt.
Hiervoor komt deze week nog een update waarin dit verholpen is.
Tot die tijd kunt u uw wachtwoord aanpassen via: 

https://leeuwenbergh.mycashlessgolf.com/account/forgotpassword 

Hier kunt u de gebruikersnaam ingeven of het aan uw account gekoppelde mailadres waarna u een mail krijgt met verdere instructies.
Daarna kunt u als lid met uw gegevens, gebruikersnaam en (eventueel) nieuw wachtwoord weer in loggen in de App. Let op je hoeft de app niet opnieuw te installeren.


Xafax werkt met man en macht aan een structurele oplossing en ze bieden hun welgemeende excuses aan voor het ontstane ongemak.

 

Eventueel kunnen wij, caddiemaster of secretariaat, u op Leeuwenbergh helpen het probleem op te lossen.